REJESTRACJA I LOGOWANIE
Jak założyć konto?
U góry strony bilety.slaskwroclaw.pl klikamy przycisk Załóż kontoWpisujemy swój numer PESEL (w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny lub seria i numer dokumentu tożsamości), następnie klikamy przycisk DALEJ
Uzupełniamy wszystkie pola oraz zaznaczamy przyciski wyboru oznaczone gwiazdką. Klikamy przycisk „ZAŁÓŻ KONTO”Na podany w kroku 3 adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknąć aby dokończyć proces aktywacji konta.
Po kliknięciu w link aktywacyjny konto użytkownika w systemie biletowym jest aktywne
Jak się zalogować do systemu?
U góry strony klikamy przycisk LOGOWANIE bilety.slaskwroclaw.plW polu 'Email' wpisujemy adres poczty internetowej użytej przy rejestracji, w polu 'Hasło' ustawione przez użytkownika hasło konta. Następnie klikamy przycisk LOGOWANIE
Jak zmienić indywidualne hasło?
1. Po zalogowaniu rozwiajmy ikonę z nazwiskiem właściciela i wypieramy opcje ''TWOJE KONTO''2.Następnie rozwijamy menu kontekstowe po prawej stronie i wybieramy opcje zmiana hasła.3.Wpisujemy stare hasło a następnie 2 razy nowe hasło oraz potwierdzamy przyciskiem zapisz. Twoje hasło zostało pomyślnie zmieniona.
Jak zmienić adres mailowy w systemie?
1. Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym.2.Po zalogowaniu rozwiń ikonę z nazwiskiem właściciela i wypierz opcję ''TWOJE KONTO''3.Następnie rozwiń menu kontekstowe po prawej stronie i wybierz opcję ''EDYCJA DANYCH''4.Zmień adres e-mail oraz zapisz zmiany. Zostaniesz automatycznie wylogowany.5. Zaloguj się na podany adres e-mail i potwierdź zmianę adresu klikając w link aktywacyjny.
Czy mogę samodzielnie zmienić dane osobowe (imię, nazwisko, pesel)?
Obowiązkowych danych osobowych nie można zmienić samodzielnie. W przypadku konieczności zmiany wyżej wymienionych danych prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Kibica przez e-mail kasy@slaskwroclaw.pl lub wks@slaskwroclaw.pl
Nie mogę się zalogować – co robić?
Upewnij się, że wpisujesz poprawny login i hasło. W razie problemów użyj opcji "Nie pamiętasz hasła?".
Czy muszę się rejestrować, by kupić bilet?
Tak, rejestracja konta jest konieczna do zakupu biletu i pozwala zarządzać zakupami.
ZAKUPY
Jak kupić bilet?
1. Logowanie do systemu i wybór miejsca.
Załóż nowe konto lub zaloguj się do systemu klikając odpowednio ''ZAŁÓŻ KONTO'' lub ''LOGOWANIE , wybierz interesujące Cię wydarzenie, wybierz trybunę i sektor z poglądowej mapy stadionu. Po powiększeniu sektora, zaznacz konkretne miejsca, które zajmiesz podczas meczu. 2. Uzupełnij daneUzupełnij dane wszystkich osób, dla których kupujesz bilety (numer PESEL lub w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny np numer paszportu). Jeżeli po wpisaniu numeru PESEL, imię i nazwiskio kibica nie uzupełni się automatycznie, skorzystaj z przycisku ''UZUPEŁNIJ DANE UŻYTKOWNIKA". 3.Metody dostarczenia biletuKarta kibica internet- jeśli kibic posiada imienną kartę kibica bilet zostanie na nią zakodowany.Wydruk samodzielny/Bilet mobilny- bilet wygenerowany do pobrania i wydrukowania na drukarce lub do wysłania SMS na smartfona.
Jestem obcokrajowcem i nie posiadam numeru PESEL, jak mogę kupić bilet?
Podczas zakładania konta w systemie Bilety.slaskwroclaw.pl wystarczy w polu "PESEL dla obywatela Polski lub numer dokumentu dla osoby z zagranicy " wpisać numer paszportu lub innego ważnego dokumentu tożsamości, a następnie uzupełnić pozostałe pola, takie jak: imię, nazwisko,data urodzenie, płeć i adres E-mail. Podczas zakupu bez logowania również możesz wpisać swój numer identyfikacyjny, który nie jest numerem PESEL w miejsce identyfikatora
Jak uzyskać zniżkę dla osoby z zagranicy, której przysługują bilety z ulgą?
Podczas zakładania konta w systemie Bilety.slaskwroclaw.pl wystarczy w polu "PESEL dla obywatela Polski lub numer dokumentu dla osoby z zagranicy " wpisać numer paszportu lub innego ważnego dokumentu tożsamości, a następnie uzupełnić pozostałe pola, takie jak: imię, nazwisko,data urodzenie, płeć i adres E-mail. Podczas zakupu bez logowania również możesz wpisać swój numer identyfikacyjny, który nie jest numerem PESEL w miejsce identyfikatora.
W przypadku, kiedy samodzielne uzupełnienie danych nie będzie możliwe, zgłoś na adres kasy@slaskwroclaw.pl prośbę o dodanie do konta osoby z zagranicy daty urodzenia i płci.
Mam już zakupiony bilet, ale chciałbym wybrać inne miejsce na stadionie, czy mogę je zmienić?
Zmiana miejsca na poszczególne spotkania jest możliwa zarówno w ramach karnetu, jak i w przypadku pojedynczych biletów. Jeżeli chcesz się przenieść do strefy droższej, koniecznie będzie dodatkowo uregulowanie różnicy w cenie. Szczegółowa instrukcja jak zmienić miejsce znajduje się w następnym punkcie.
Jak zmienić miejsce biletu?
Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony (szary trójkąt obok nazwiska) i wybierz zakładkę „Twoje dane”. W połowie strony widoczny jest posiadany przez Ciebie bilet, otwórz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym, dolnym rogu. Kliknij przycisk „Zmień miejsce”, który znajduje się pod szczegółami biletu. Wybierz nowe miejsce na mapce stadionu. Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie w przycisk z wizualizacją koszyka sklepowego, a następnie użyj przycisku „Realizuj”. Po sfinalizowaniu transakcji zobaczysz na swoim koncie w systemie biletowym nowy bilet. UWAGA! Więcej niż jedna zmiana miejsca tego samego biletu może generować konieczność zapłacenia pełnej kwoty biletu ponownie.
Niestety nie mogę uczestniczyć w meczu, ale kupiłem już bilet, czy mogę go zwrócić?
Zgodnie z warunkami sprzedaży, akceptowanymi w regulaminie podczas zakupu, biletów nie można zwrócić. Na podstawie art. 38 ust.12 ustawy z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz.287 z późn.zm.) klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość w trybie art. 27 wskazanej ustawy.
Niestety nie mogę uczestniczyć w meczu, ale kupiłem już bilet, czy mogę go przepisać na inną osobę?
Przekazywanie na poszczególne spotkania jest możliwe zarówno w ramach karnetu, jak i w przypadku pojedynczych biletów. Jeżeli chcesz przepisać bilet na inną osobę musisz uregulować różnicę w cenie jeśli robisz to z osoby posiadającej ulgę na osobę bez ulgi. Szczegółowa instrukcja jak przepisać bilet znajduje się w następnym punkcie.
Jak przepisać/ przekazać bilet na inną osobę?
Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony (szary trójkąt obok nazwiska) i wybierz zakładkę „Twoje dane”. W połowie strony widoczny jest posiadany przez Ciebie bilet, otwórz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym, dolnym rogu. Kliknij przycisk „przekaż bilet”, który znajduje się pod szczegółami biletu. Uzupełnij dane osoby na którą przekazujesz swój bilet. Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie w przycisk z wizualizacją koszyka sklepowego, a następnie użyj przycisku „Realizuj”. Po sfinalizowaniu transakcji zobaczysz na swoim koncie w systemie biletowym nowy bilet.
Czy mogę zwrócić bilet?
Nie, zakupiony bilet nie podlega zwrotowi, chyba że wydarzenie zostanie odwołane.
Co zrobić, gdy nie otrzymałem biletu?
Sprawdź folder SPAM. Jeśli nadal nie ma biletu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Kibica.
Nie posiadam Karty Kibica, czy mogę kupić bilet?
Posiadanie plastikowej karty kibica NIE JEST WYMAGANE, za pośrednictwem strony bilety.slaskwroclaw.pl możesz kupić bilety, które samodzielnie wydrukujesz w domu lub wyślesz w formie mobilnej na swój telefon komórkowy. Karta kibica nie jest wymagana także podczas zakupu stacjonarnego, na przykład na stadionie. Kartę kibica kibic otrzymuje kupując karnet. Można także zakupić karnet bez karty kibica, wymagane jest jednak drukowanie sobie biletu z konta www na każdy kolejny mecz.
Kupiłem bilet do samodzielnego wydruku ale nie mam drukarki, co zrobić?
Bilet kupiony w formie PDF do samodzielnego wydruku można także okazać na telefonie i z telefonu sczytać go na kołowrotku. Bilet PDF posiada kody kreskowe oraz aktywny przycisk MOBILNY, który jednym kliknięciem na bilecie przekształca go w bilet mobilny. Bilet mobilny możesz przekształcić także w „LISTA TRANSAKCJI” na twoim koncie. Tam też można bilet mobilny wysłać w postaci linku www lub SMS na wybrany numer telefonu. Obie wersje biletu- PDF i mobilny są prawidłowe i można użyć ich na kołowrotku. Bilet na trybunę będzie działał na każdym kołowrotku na tej trybunie, wybierz kołowrotek z najmniejszą kolejką do wejścia.
Zalety biletu mobilnego
Bez drukowania, bez karty kibica - na mecz przychodzisz jedynie ze swoim smartfonem. Pozwala na szybkie i łatwe przesłanie biletu do przyjaciół, rodziny, nawet na kilka minut przed rozpoczęciem spotkania. Zmniejsza ryzyko zgubienia, zapomnienia czy kradzieży biletów. Najlepsze rozwiązanie dla osób, które cenią sobie szybkość i wygodę.
Ważne wskazówki dotyczące biletu mobilnego
Pobierz swój bilet mobilny jeszcze przed podejściem do kołowrotka, nie zawsze na stadionie internet działa szybko i poprawnie, kiedy jest dużo kibiców. Ustaw maksymalną jasność ekranu i wyłącz NFC. Zawsze używaj naładowanego telefonu, z czystym ekranem nie posiadającym wyraźnych uszkodzeń, uniemożliwiających poprawne działanie kodu kreskowego. Bilet na trybunę będzie działał na każdym kołowrotku na tej trybunie, wybierz kołowrotek z najmniejszą kolejką do wejścia.
Bilet sms, jak go wysłać?
Krok 1. Kup bilet na mecz z metodą dostarczenia ''WYDRUK SAMODZIELNY/BILET MOBILNY''
Krok 2. Wejdź w szczegóły biletu i wybierz przycisk ''BILET MOBILNY''.Krok 3 Zaznacz opcję ''BILET SMS'' wpisz swój numer telefonu (9 cyfr, bez numeru kierunkowego) i kliknij ''WYŚLIJ SMS''. Aby od razu otworzyć bilet- bez wysyłania go SMSem możesz również zeskanować kod QR lub skopiować link. Krok 4 Na podany wcześniej numer telefonu zostanie wysłana wiadomość z linkiem do biletu. Po kliknięciu w link wyświetli się bilet z kodem kreskowym, który uprawnia do wejścia na stadion. WAŻNE- aby otworzyć bilet z SMS konieczne jest połączenie z internetem.WAŻNE - bramka SMS jest limitowana.Można jednak w tym samym miejscu w systemie biletowym wygenerować link mobilny do biletu, który można wysłać z prywatnych komunikatorów np WhastsApp lub Messenger.
Czy można wysłać bilet SMS drugiej osobie?
Oczywiście, wystarczy podać numer telefonu osoby, do której chcemy wysłać link z biletem. WAŻNE- żeby otworzyć bilet z SMS konieczne jest połączenie z Internetem.
Zakupiłem kilka biletów w transakcji. Czy mogę wysłać wszystkie bilety w jednym SMS-ie?
Oczywiście, można również wysłać wszystkie bilety z danej transakcji jednym SMS-em. W celu realizacji wystarczy wejść w szczegóły transakcji i kliknąć „BILET MOBILNY”, a wszystkie zakupione wejściówki otrzymasz na jeden telefon.
Co w przypadku, gdy pomyliłem numer telefonu i inna osoba otrzyma bilet?
Jeżeli omyłkowo podałeś błędny numer telefonu i masz podejrzenie, że na bilet może wejść ktoś inny, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Kibica, wygenerujemy bilet reklamacyjny i wyślemy na wskazany numer telefonu.
Czy mogę wysłać bilet sms po tym, jak mecz się już zacznie?
Niestety nie, przesłanie biletu SMS-em jest możliwe tylko do momentu rozpoczęcia spotkania.
Posiadam karnet/bilet na karcie kibica. Czy mogę zmienić metodę dostarczenia i wejść na stadion korzystając z biletów mobilnych?
W przypadku zakupu pojedynczego biletu na mecz na kartę kibica, nie ma możliwości zmienić metody jego dostawy - Twoim nośnikiem jest plastikowa karta kibica i tylko z nia wejdziesz na stadion. W przypadku zakupu karnetu na kartę kibica możesz na pojedyncze mecze zmienić metodę dostarczenia, a następnie otworzyć bilet w aplikacji mobilnej, w wallet czy wysłać sobie bilet SMS-em. Aby to zrobić wejdź w szczegóły swojego karnetu i przy meczu wybierz opcję "PRZEKSZTAŁĆ W BILET"
Czy mogę wydrukować bilet, który mam na telefonie?
Tak, bilet można pobrać po zalogowaniu się na swoje konto i wydrukować.Po wydruku skontroluj jego jakość-szczególnie kod kreskowy. Bilet drukowany samodzielnie jest wrażliwy na zagięcia i uszkodzenia- szczególnie trzeba uważać na kod kreskowy. Bilet drukowany posiada też kod QR, który jest bardziej odporny na uszkodzenia lub słaby wydruk. Pamiętaj że bilet można posiadać także w jednej z trzech opcji - bilet w aplikacji, bilet mobilny wysłany w formie SMS-a lub bilet w aplikacji wallet.
KOŁOWROTKI
Czy mogę wejść na mecz mając otwarty na telefonie bilet w formacie PDF lub zdjęcie kodu kreskowego?
Screenshoty lub zdjęcia w większości przypadków nie są prawidłowo odczytywane przez kołowroty i nie gwarantują wejścia na stadion. Zalecamy posiadanie biletu w formie PDF lub w formie mobilnej ( PDF można przerobić na wersję mobilną klikając specjalne pole na bilecie PDF lub w historii transakcji na koncie biletowym) , aby uniknąć niepotrzebnego stresu, straty czasu czy kosztów związanych z wydrukiem biletu.
Czy mogę mieć kilka biletów na swoim telefonie, np. dla znajomych, z którymi idę na mecz?
Tak,wtedy jedna osoba skanuje i wpuszcza resztę osób ( jeśli przyjechały razem na mecz) używając swójego telefonu zmieniając tylko skanowane bilety na telefonie. Jeśli osoby nie przyjechały razem, można wysłać każdej z nich indywidualny bilet korzystając z bramki SMS (limitowana ilość) lub linku do biletu mobilnego ( bez limitu). Szczegóły tej opcji opisane są w innych punktach tej instrukcji.
Co w przypadku, gdy bilet nie zostanie prawidłowo zeskanowany i nie mogę wejść na Stadion- pojawa się komunikat na kołowrotku „ nie rozpoznano biletu”?
W takim przypadku zazwyczaj wystarczy zwiększyć jasność urządzenia do maksimum. Sprawdź również, czy nie masz włączonego NFC lub brudnego czy uszkodzonego ekranu. Jeżeli to nie pomoże poproś o pomoc stewarda lub udaj się do kasy reklamacyjnej mieszczącej się w FanShopie na Królewieckiej. Skontroluj też czy poprawnie wkładasz do czytnika telefon- czy kod kreskowy jest widoczny i czytelny WAŻNE: kod kreskowy możesz skanować także w pionie, nie wymaga to jego powiększania; Nie powiększaj kodu QR na ekranie telefonu- jego rozmiar jest dopasowany do czytnika; Na terenie stadionu powieszone są tablice na których pokazana jest graficznie prawidłowa technika skanowania biletu z telefonu.
Co w przypadku, gdy mam bilet na telefonie dla kolegi, a on jeszcze nie przybył na stadion?
Najprostszym rozwiązaniem jest przesłanie biletu SMS-em lub- jako załącznik- komunikatorem. Usługa jest darmowa.
VOUCHERY
Jak wymienić voucher?
Voucher można wymienić na platformie biletowej bilety.slaskwroclaw.pl . Po wybraniu miejsc i uzupełnieniu danych osobowych w koszyku transakcji należy wpisać kod vouchera w pole, które znajduje się obok ceny biletu. Voucher można wymienić także w kasach na ul. Oporowskiej 62 w tygodniu w godzinach 9-17.
Jak wykorzystać voucher prezentowy?
Wybierz bilet, a następnie podczas płatności wpisz kod vouchera – jego wartość zostanie odjęta od ceny biletu.
Voucher Prezentowy
Voucher prezentowy można zasilić kwotą w przedziale 10-650 zł i następnie wykorzystywać go, jako elektroniczną portmonetkę przy zakupie biletów i karnetów na spotkania Śląska Wrocław na Tarczyński Arena Wrocław.Kupując voucher prezentowy otrzymujesz specjalny kod wielokrotnego użytku do wysokośći kwoty zakupu vouchera. Voucher można realizować przy zakupie biletów i karnetów na wszystkie trybuny Tarczyński Arena Wrocław włącznie z sektorami w strefie VIP. Umożliwia on zakup pojedyńczych wejściówek jak i wejściówek dla kilku osób a także karnetów.Z vouchera może skorzystać jego nabywca, bądź można przekazać go innej osobie np w formie prezentu. W przypadku przekroczenia przysługującego limitu kwoty na zakupionym voucherze, w momencie zakupu biletów i karnetów dopłacisz brakującą różnicę.Przy zakupie vouchera należy podać imię, nazwisko oraz numer PESEL. Voucher będzie przypisany do konta osoby, której dane zostana podane przy zakupie (np. na siebie lub dane osoby obdarowanej) Należy pamiętać, że kod możesz użyć nie tylko kupując bilet dla siebie ale też dla innych. Voucher pobrać można ze swojego profilu a przy zakupie vouchera na dane osoby obdarowanej voucher pojawi się na profilu tej osoby (nie będzie widoczny na Twoim profilu)WAŻNE- dane osoby, które zostały podane przy zakupie vouchera nie będą widoczne na voucherze.
Jak kupić Voucher Prezentowy?
Krok1. Zaloguj się na stronie bilety.slaskwroclaw.plKrok 2 Wybierz zakładkę VOUCHER PREZENTOWY, ustaw kwotę, która Cię interesuje przejdź do ''PODSUMOWANIE'' a następnie kliknij ''REALIZUJ''. Opłać zamówienie za pomoca serwisu PayU. Uwaga- zamówienie należy opłacić od razu.Voucher jest ważny do 31.12.2026 (istnieje możliwość przedłużenia go przez klub o kolejne lata) lub do wykorzystania jego całej wartości.
Czy voucher można wykorzystać częściowo?
Tak. Niewykorzystana część zostaje na koncie i można jej użyć przy kolejnych zakupach.
KARNETY
Co daje posiadanie karnetu?
Karnet uprawnia do wejścia na wszystkie mecze domowe w sezonie oraz oferuje inne korzyści, np. zniżki.
Czy można przenieść karnet na inną osobę?
Nie, karnet jest imienny i nie można go przenosić na inne osoby. Ale można 4 razy na sezon ( 2 razy na rundę) przepisać pojedynczy mecz z karnetu na kogoś innego. Wystarczy na swoim koncie, pob biletem z karnetu, wybrac opcję PRZEKAŻ BILET (z karnetu).
Zgubiłem Kartę Kibica, na której był karnet.Co mam zrobić, aby móc wejść na mecz?
Wystarczy osobiście w kasach stadionu przy ul. Oporowskiej 62 (w tygodniu przedmeczowym), bądź w FanShopie na Stadionie ( w dniu meczowym) zamówić duplikat karty. Poprzednia karta zostanie wówczas anulowana, by nikt nie mógł z niej korzystać. Koszt wyrobienia duplikatu karty wynosi 20zł.
Jak zakupić karnet? Instrukcja.
Krok1. Logowanie do systemu i wybór miejscaZałóż nowe konto, lub zaloguj się do systemu, następnie wybierz karnet który Cię interesuje. Z poglądowej mapy stadionu wybierz trybunę, sektor oraz miejsce, które zajmiesz poczas meczu.Krok 2 Uzupełnij daneUzupełnij dane wszystkich osób dla których kupujesz karnety (numer PESEL, lub w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny np. numer paszportu) Jeśli po wpisaniu numeru PESEL imię i nazwisko kibica nie uzupełni się automatycznie skorzystaj z przycisku ''UZUPEŁNIJ DANE UŻYTKOWNIKA''.Krok 3 Wybór ceny System automatycznie, po numerze PESEL wybierze odpowiednią kategorię cenową dla każdego kibica.Krok 4. Sposób dostarczenia karnetuJest to bartdzo ważny moment zakupu karnetu, więc przemyśl swoją decyzję. Istnieją 3 możliwości dostarczenia karnetu. Wydruk PDF- jest to konieczność generowania i pobierania ze swojego konta biletu przed każdym domowym meczem. Ta metoda pozwlaja również na późniesze wyrobienie karty kibica w wybranych punktach stacjonarnych.Koduj na karcie kibica- jest to możlwość zakodowania karnetu na plastikowej karcie kibica, którą kibic już posiada, która jest aktywna i jest przypisana do jego konta w systemie.Nowa karta wirtualna- jest to możlwiwość posiadania karty w formie elektronicznej(którą można dodać np do wallet) Aby ją wyrobić, należy wybrać opcję 'NOWA KARTA' a następnie kliknąc ikonkę zielonego +. WAŻNE- karta wirtualna blokuje możliwość późniejszego wyrobienia plastikowej karty kibica. Krok 5. Płatność Po wyborze metody dostarczenia karnetu, naciśnij ''PODSUMOWANIE'',następnie opłać zamówienie przez system płatności PayU klikając ''REALIZUJ''
Jak zmienić miejsce karnetu?
Z poziomu konta kibica możliwa jest tylko zmiana miejsca na wybrany mecz w karnecie.Zaloguj się na swoję konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony i wybierz zakładkę ''Twoje Dane''. W połowie strony widoczny jest posiadany przez ciebie karnet, otworz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym, dolnym rogu.Kliknij przycisk,,Zmień Miejsce'', który znajduję się pod szczegółami biletu. Wybierz nowe miejsce na mapce stadionu. Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie w przycisk z wizualizacją koszyka sklepowego, a następnie użyj przycisku ,,Realizuj". UWAGA! Więcej niż jedna zmiana miejsca tego samego karnetu może generować konieczność zapłacenia pełnej kwoty karnetu ponownie.
Niestety nie mogę uczestniczyć w meczu, a posiadam karnet, czy mogę go zwrócić?
Zgodnie z warunakmi sprzedaży, akceptowanymi podczas zakupu karnety nie podlegają zwrotowi. Istnieje jednak możliwość przepisania biletu z karnetu na konkretny mecz na inną osobę.
Mam karnet a nie dostaje SMS z Klubu z ważnymi informacjami?
Aby otrzymywać najważniejsze informacje z Klubu, należy uzupełnić numer telefonu w systemie biletowym. Zaloguj się na swoje konto, wybierz opcję "Twoje konto", a następnie kliknij opcję "Edytuj dane". Wpisz w polu "Telefon" swój numer i zapisz zmiany.
Mam kartę kibica a wybrałem metodę dostarczenia pdf, co robić?
Nie trzeba nic zmieniać. Jeśli karta jest dodana do konta kibica, jest sprawna i nie uszkodzona, to wystarczy tylko wygenerować sobie bilet z karnetu (proces ten kontroluje i sprawdza Klub i w sytuacjach awaryjnych generuje bilety z karnetu zdalnie) a karta kibica będzie działać także z karnetem w postaci pdf.
Czy mogę kupić karnet nie posiadając karty kibica?
Posiadanie Karty Kibica nie jest już wymagane. Karnet bez Karty Kibica możesz zakupić za pośrednictwem strony bilety.slaskwroclaw.pl wybierając metodę dostarczenia „Wydruk pdf”. W takim przypadku, pamiętaj o pobraniu biletów na poszczególne spotkania w formie .pdf do wydruku lub biletu mobilnego.
Chcę kupić karnet na www ale chcę go mieć na fizycznej ( plastikowej) karcie kibica
Jeśli zależy Ci na fizycznej karcie kibica z karnetem, wybierz formę zakupu stacjonarnie na ul. Oporowskiej 62 lub ul. Królewieckiej, na www nie ma możliwości wyboru karty fizycznej a jedynie nowej karty wirtualnej (wersja cyfrowa na telefonie). Jeśli jednak zależy CI na szybkim zakupie karnetu, a kartę fizyczną chcesz wyrobić w późniejszym terminie, wybierz karnet w wersji pdf (bez karty). Wyrabiając w późniejszym czasie kartę fizyczną taki karnet pdf „podepnie się” pod Twoją kartę fizyczną. Jeśli w opcjach zakupu karnetu online wybrałeś Nowa karta/ karta wirtualna to karnet jest w wersji cyfrowej i wyrobienie w późniejszym czasie karty plastikowej może spowodować niepoprawne działanie karnetu na kołowrotkach.
Przedłużyłem sobie karnet na swoje miejsce, chcę przedłużyć karnet innej osobie z mojego konta. Jak to zrobić?
Przedłużając karnet system zawsze pyta, czy kibic chce wybrać to samo miejsce czy chce je zmienić. Jeśli jednak kibic przedłuża karnet innej osobie korzystając ze swojego konta, system pomija ten etap i od razu przechodzi do wyboru miejsca z mapy stadionu. Jeśli kibic chce przedłużyć innej osobie karnet na to samo miejsce , musi wybrać dokładnie to miejsce z mapy stadionu. Miejsca karnetowe zawsze są- przez określony przez klub czas- zarezerwowane czerwoną obwódką na mapie stadionu, nie ma możliwości wybrania zarezerwowanego miejsca przez inną - niż tą z rezerwacji - osobę.
DODATKOWE INFORMACJE
Czy dzieci potrzebują biletu?
Dzieci do lat 8 mogą wejść bezpłatnie ale potrzebują biletu bezpłatnego do wejścia na obiekt. Starsze dzieci potrzebują biletu płatnego.
Jak skorzystać z programu NASZ WROCŁAW i NASZ WROCŁAW MAX?
Odbiór biletów odbywa się Tylko w kasach przy ul. Oporowskiej 62 w godzinach 10-17 oraz w Sklepie Kibica na ul. Piłsudskiego w godzinach 10- 18. Bilety można odbierać od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni meczowych, w których to odbiór wejściówek nie jest możliwy. W PROGRAMIE Nasz WROCŁAW właściciel karty/konta Nasz WROCŁAW może odbierać bilet dla siebie i na swoje dane, w programie Nasz WROCŁAW MAX właściciel karty/konta może odebrać bilet dla siebie i osoby towarzyszącej. Bilety obowiązują na sektor rodzinny na Tarczyński Arena Wrocław.
Jak skorzystać z programu KARTA AGLOMERACJI WROCŁAWSKIEJ?
Odbiór biletów odbywa się Tylko w kasach przy ul. Oporowskiej 62 w godzinach 10-17. Bilety można odbierać od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni meczowych, w których to odbiór wejściówek nie jest możliwy. Właściciel KARTY AGLOMERACYJNEJ może odbierać bilet dla siebie i na swoje dane. Bilety mają 50% rabat- obowiązują na sektor rodzinny na Tarczyński Arena Wrocław.
Jak skorzystać ze zniżki Honorowego Dawcy Krwi?
Ze zniżki ZHDK może skorzystać tylko zasłużony honorowy dawca krwi, posiadający białą legitymację Polskiego Czerwonego Krzyża 1-szego stopnia lub legitymację Krwiodawcy Zasłużonego dla Narodu. Osoba tak musi wysłać skan legitymacji na adres mailowy kasy@slaswroclaw.pl- po weryfikacji legitymacji zostanie dodany do bazy biletowej ze specjalnymi uprawnieniami do zniżek na bilety.
Jak kupić bilety dla grupy zorganizowanej?
Skontaktuj się z nami pisząc na kasy@slaskwroclaw.pl, podając następujące informacje: nazwa grupy, ilość uczestników (dzieci + dorośli) oraz trybuna jaka Cię interesuje. Przygotujemy odpowiednią rezerwacje oraz link do samodzielnego odebrania biletów.
Faktura
W przypadku zakupu biletu/karnetu w punkcie stacjonarnym przed zakupem poinformuj kasjera o chęci otrzymania faktry.
W przypadku zakupu biletu online skontakuj się z nami pisząc na kasy@slaskwroclaw.pl
Bilety dla osób z niepełnosprawnością
W celu zakupu biletu ze zniżką prosimy o kontakt z Klubem Kibiców Niepełnosprawnych Śląsk Wrocław- www.kkn.wroclaw.pl
Gdzie mogę znaleźć więcej informacji?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Kibica: kasy@slaskwroclaw.pl lub +48 71 750 00 83.