CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Konto w systemie

  • help_outlineJak założyć konto?
    Krok 1.

    U góry strony bilety.slaskwroclaw.pl klikamy przycisk ZAŁÓŻ KONTO

    Krok 2.

    Wpisujemy swój numer PESEL (w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny lub seria i numer dokumentu tożsamości), następnie klikamy przycisk DALEJ

    Krok 3.

    Uzupełniamy wszystkie pola oraz zaznaczamy przyciski wyboru oznaczone gwiazdką. Klikamy przycisk „ZAŁÓŻ KONTO”.

    Krok 4.

    Na podany w kroku 3 adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknąć aby dokończyć proces aktywacji konta. Po kliknięciu w link aktywacyjny konto użytkownika w systemie biletowym jest aktywne.

  • help_outlineJak się zalogować do systemu?
    Krok 1.

    U góry strony klikamy przycisk LOGOWANIE bilety.slaskwroclaw.pl.

    Krok 2.

    W polu 'Email' wpisujemy adres poczty internetowej użytej przy rejestracji, w polu 'Hasło' ustawione przez użytkownika hasło konta. Następnie klikamy przycisk LOGOWANIE

  • help_outlineJak zmienić indywidualne hasło?
    Krok 1.

    Po zalogowaniu rozwijamy ikonę z nazwiskiem właściciela i wybieramy opcję 'Twoje konto'

    Krok 2.

    Następnie rozwijamy menu kontekstowe po prawej stronie i wybieramy opcję 'Zmiana hasła'.

    Krok 3.

    Wpisujemy stare hasło, a następnie dwa razy nowe hasło oraz potwierdzamy przyciskiem ZAPISZ. Twoje hasło zostało pomyślnie zmienione

  • help_outlineJak zmienić adres mailowy w systemie?
    Krok 1.

    Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym.

    Krok 2.

    Po zalogowaniu rozwiń ikonę z nazwiskiem właściciela i wybierz opcję „Twoje konto”.

    Krok 3.

    Następnie rozwiń menu kontekstowe po prawej stronie i wybierz opcję „Edycja danych”.

    Krok 4.

    Zmień adres mailowy oraz zapisz zmiany. Zostaniesz automatycznie wylogowany.

    Krok 5.

    Zaloguj się na podany adres mailowy i potwierdź zmianę adresu klikając w link aktywacyjny.

  • help_outlineCzy mogę samodzielnie zmienić dane osobowe (imię, nazwisko, pesel)?

    Obowiązkowych danych osobowych nie można zmieniać samodzielnie. W przypadku konieczności zmiany wyżej wymienionych danych prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Kibica przez e-mail : kasy@slaskwroclaw.pl lub wks@slaskwroclaw.pl

Jak kupić bilet

  • help_outlineJak zakupić bilet – instrukcja
    Krok 1. Logowanie do systemu i wybór miejsca

    Załóż nowe konto lub zaloguj się się do systemu klikając odpowiednio "Załóż konto" lub "Logowanie", wybierz interesujące Cię wydarzenie, wybierz trybunę i sektor z poglądowej mapy stadionu. Po powiększeniu sektora, zaznacz konkretne miejsca, które zajmiesz podczas meczu.

    Krok 2. Uzupełnij dane

    Uzupełnij dane wszystkich osób, dla których kupujesz bilety (numer PESEL lub w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny np. numer paszportu). Jeżeli po wpisaniu numeru PESEL, imię i nazwisko kibica nie uzupełni się automatycznie, skorzystaj z przycisku "Uzupełnij dane użytkownika".

    Krok 3. Wybierz zniżki i sposób dostarczenia biletu

    Spośród kafelków z opisem kategorii cenowych, wybierz odpowiednią dla każdej osoby. Masz dwie możliwości dostarczenia biletu:

    • Karta Kibica Internet – jeżeli kibic posiada imienną Kartę Kibica, bilet zostanie na nią doładowany

    • Wydruk samodzielny/ Bilet mobilny – bilet wygenerowany do pobrania i wydrukowania na drukarce lub do wysłania SMSem na smartfona

    Jeżeli kibic posiada voucher obniżający cenę biletu może go wprowadzić poniżej, w polu "Użyj voucher". Podświetlona ikonka z wizualizacją prezentu sugeruje, że dany kibic ma voucher przypisany do swojego konta w systemie biletowym.

    Krok 4. . Podsumowanie transakcji i opłata

    Kliknij w przycisk podsumowania transakcji. Upewnij się, że zamawiasz odpowiednią ilość biletów oraz cena jest prawidłowa i kliknij "Realizuj". Opłać zamówienia za pośrednictwem serwisu PayU. UWAGA: Zamówienie należy opłacić od razu, miejsca nieopłacone w przeciągu 15 minut, zwalniają się i są dostępne dla innych Kibiców.

  • help_outlineJestem obcokrajowcem i nie posiadam numeru PESEL, jak mogę kupić bilet?

    Podczas zakładania konta w systemie Bilety.slaskwroclaw.pl wystarczy w polu "PESEL dla obywatela Polski lub numer dokumentu dla osoby z zagranicy " wpisać numer paszportu lub innego ważnego dokumentu tożsamości, a następnie uzupełnić pozostałe pola, takie jak: imię, nazwisko, adres E-mail. Podczas zakupu bez logowania również możesz wpisać swój numer identyfikacyjny, który nie jest numerem PESEL w miejsce identyfikatora.

  • help_outlineMam już zakupiony bilet, ale chciałbym wybrać inne miejsce na stadionie, czy mogę je zmienić?

    Zmiana miejsca na poszczególne spotkania jest możliwa zarówno w ramach karnetu, jak i w przypadku pojedynczych biletów. Jeżeli chcesz się przenieść do strefy droższej, koniecznie będzie dodatkowo uregulowanie różnicy w cenie. Szczegółowa instrukcja jak zmienić miejsce znajduje się w następnym punkcie.

  • help_outlineJak zmienić miejsce biletu?

    Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony (szary trójkąt obok nazwiska) i wybierz zakładkę „Twoje dane”. W połowie strony widoczny jest posiadany przez Ciebie bilet, otwórz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym, dolnym rogu. Kliknij przycisk „Zmień miejsce”, który znajduje się pod szczegółami biletu. Wybierz nowe miejsce na mapce stadionu. Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie w przycisk z wizualizacją koszyka sklepowego, a następnie użyj przycisku „Realizuj”. Po sfinalizowaniu transakcji zobaczysz na swoim koncie w systemie biletowym nowy bilet. UWAGA! Więcej niż jedna zmiana miejsca tego samego biletu może generować konieczność zapłacenia pełnej kwoty biletu ponownie.

  • help_outlineNiestety nie mogę uczestniczyć w meczu, ale kupiłem już bilet, czy mogę go zwrócić?

    Zgodnie z warunkami sprzedaży, akceptowanymi w regulaminie podczas zakupu, biletów nie można zwrócić. Na podstawie art. 38 ust.12 ustawy z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz.287 z późn.zm.) klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość w trybie art. 27 wskazanej ustawy.

  • help_outlineNiestety nie mogę uczestniczyć w meczu, ale kupiłem już bilet, czy mogę go przepisać na inną osobę?

    Przekazywanie na poszczególne spotkania jest możliwe zarówno w ramach karnetu, jak i w przypadku pojedynczych biletów. Jeżeli chcesz przepisać bilet na inną osobę musisz uregulować różnicę w cenie jeśli robisz to z osoby posiadającej ulgę na osobę bez ulgi. Szczegółowa instrukcja jak przepisać bilet znajduje się w następnym punkcie.

  • help_outlineJak przepisać/ przekazać bilet na inną osobę

    Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony (szary trójkąt obok nazwiska) i wybierz zakładkę „Twoje dane”. W połowie strony widoczny jest posiadany przez Ciebie bilet, otwórz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym, dolnym rogu. Kliknij przycisk „przekaż bilet”, który znajduje się pod szczegółami biletu. Uzupełnij dane osoby na którą przekazujesz swój bilet. Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie w przycisk z wizualizacją koszyka sklepowego, a następnie użyj przycisku „Realizuj”. Po sfinalizowaniu transakcji zobaczysz na swoim koncie w systemie biletowym nowy bilet.

  • help_outlineJak wymienić voucher

    Voucher można wymienić na platformie biletowej bilety.slaskwroclaw.pl . Po wybraniu miejsc i uzupełnieniu danych osobowych w koszyku transakcji należy wpisać kod vouchera w pole, które znajduje się obok ceny biletu. Voucher można wymienić także w kasach na ul. Oporowskiej 62 w tygodniu w godzinach 10-17.

  • help_outlineVoucher Prezentowy

    Voucher prezentowy można zasilić kwotą w przedziale 10 – 650 zł i następnie wykorzystywać go, jako „elektroniczną portmonetkę” przy zakupie biletów i karnetów na spotkania Śląska Wrocław na Tarczyński Arena Wrocław.

    Kupując voucher prezentowy otrzymujesz specjalny kod wielokrotnego użytku do wysokości kwoty zakupu vouchera. Voucher można realizować przy zakupie biletów i karnetów na wszystkie trybuny Tarczyński Arena Wrocław włącznie z sektorami w strefie VIP. Umożliwia on zakup pojedynczych wejściówek jak i wejściówek dla kilku osób a także karnetów.

    Z vouchera może korzystać jego nabywca, bądź można przekazać go innej osobie, np. w formie prezentu. W przypadku przekroczenia przysługującego limitu kwoty na zakupionym voucherze, w momencie zakupu biletów i karnetów, dopłacisz brakującą różnicę.

    Przy zakupie vouchera należy podać imię, nazwisko oraz numer PESEL. Voucher będzie przypisany do konta osoby, której dane zostaną podane przy zakupie (np. na siebie lub dane osoby obdarowywanej). Należy pamiętać, że kod możesz użyć nie tylko kupując bilet dla siebie ale dla innych, możesz go też przekazać innej osobie w formie prezentu. Voucher pobrać można ze swojego profilu a przy zakupie vouchera na dane osoby obdarowywanej voucher pojawi się na profilu tej osoby (nie będzie widoczny na Twoim profilu).

    Dane osoby, które podane zostały przy zakupie vouchera nie będą widoczne na voucherze.

  • help_outlineJak skorzystać z Vouchera Prezentowego

    1. Wejdź na stronę bilety.slaskwroclaw.pl i kliknij przycisk „KUP VOUCHER” w prawym górnym rogu, następnie zaloguj się na swoje konto lub stwórz nowe, klikając odpowiednio "Logowanie" lub "Załóż konto".

    2. Przygotowaliśmy dla Ciebie vouchery od 10 do nawet 650 zł. Wybierz kwotę, która Cię interesuje i kliknij w przycisk podsumowania transakcji. Upewnij się, że zamawiasz odpowiednią wartość vouchera i kliknij "Realizuj". .

    3. Opłać zamówienia za pośrednictwem serwisu PayU. UWAGA: Zamówienie należy opłacić od razu.

    4. Zakupiony voucher obniża kwotę biletu lub karnetu na dowolną trybunę.

    5. Voucher jest ważny do 31.12.2025 (z opcją przedłużania go przez Klub o kolejne lata) lub do wykorzystania całej wartości.

    6. Voucher można wymienić także w kasach na ul. Oporowskiej 62 w tygodniu w godzinach 10-17.

  • help_outlineJak skorzystać z programu NASZ WROCŁAW i NASZ WROCŁAW MAX

    Odbiór biletów odbywa się Tylko w kasach przy ul. Oporowskiej 62 w godzinach 10-17. Bilety można odbierać od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni meczowych, w których to odbiór wejściówek nie jest możliwy. W PROGRAMIE Nasz WROCŁAW właściciel karty/konta Nasz WROCŁAW może odbierać bilet dla siebie i na swoje dane, w programie Nasz WROCŁAW MAX właściciel karty/konta może odebrać bilet dla siebie i osoby towarzyszącej. Bilety obowiązują na sektor rodzinny na Tarczyński Arena Wrocław.

  • help_outlineJak skorzystać z programu KARTA AGLOMERACJI WROCŁAWSKIEJ

    Odbiór biletów odbywa się Tylko w kasach przy ul. Oporowskiej 62 w godzinach 10-17. Bilety można odbierać od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni meczowych, w których to odbiór wejściówek nie jest możliwy. Właściciel KARTY AGLOMERACYJNEJ może odbierać bilet dla siebie i na swoje dane. Bilety mają 50% rabat- obowiązują na sektor rodzinny na Tarczyński Arena Wrocław.

  • help_outlineJak skorzystać ze zniżki Honorowego Dawcy Krwi

    Ze zniżki ZHDK może skorzystać tylko zasłużony dawca krwi, posiadający białą legitymację Polskiego Czerwonego Krzyża 1-szego stopnia lub legitymację Krwiodawcy Zasłużonego dla Narodu. Osoba tak musi wysłać skan legitymacji na adres mailowy kasy@slaswroclaw.pl- po weryfikacji legitymacji zostanie dodany do bazy biletowej ze specjalnymi uprawnieniami do zniżek na bilety.

Bilet drukowany, mobilny czy na karcie kibica

Znajdź odpowiedź na pytania dotyczące tego jak zakupić bilet drukowany, na telefon lub na karcie kibica

  • help_outlineNie posiadam Karty Kibica, czy mogę kupić bilet?

    Posiadanie plastikowej karty kibica NIE JEST WYMAGANE, za pośrednictwem strony bilety.slaskwroclaw.pl możesz kupić bilety, które samodzielnie wydrukujesz w domu lub wyślesz w formie mobilnej na swój telefon komórkowy. Karta kibica nie jest wymagana także podczas zakupu stacjonarnego, na przykład na stadionie. Kartę kibica kibic otrzymuje kupując karnet. Można także zakupić karnet bez karty kibica, wymagane jest jednak drukowanie sobie biletu z konta www na każdy kolejny mecz. .

  • help_outlineZgubiłem Kartę Kibica, co mam zrobić, aby móc wejść na mecz?

    Wystarczy osobiście w kasach stadionu przy ul. Oporowskiej 62 (w tygodniu przedmeczowym), bądź w FanShopie na Stadionie ( w dniu meczowym) zamówić duplikat karty. Poprzednia karta zostanie wówczas anulowana, by nikt nie mógł z niej korzystać. Koszt wyrobienia duplikatu karty wynosi 20zł.

  • help_outlineKupiłem bilet do samodzielnego wydruku ale nie mam drukarki, co zrobić?

    Bilet kupiony w formie PDF do samodzielnego wydruku można także okazać na telefonie i z telefonu sczytać go na kołowrotku. Bilet PDF posiada kody kreskowe oraz aktywny przycisk MOBILNY, który jednym kliknięciem na bilecie przekształca go w bilet mobilny. Bilet mobilny możesz przekształcić także w „LISTA TRANSAKCJI” na twoim koncie. Tam też można bilet mobilny wysłać w postaci linku www lub SMS na wybrany numer telefonu. Obie wersje biletu- PDF i mobilny są prawidłowe i można użyć ich na kołowrotku. Bilet na trybunę będzie działał na każdym kołowrotku na tej trybunie, wybierz kołowrotek z najmniejszą kolejką do wejścia!

  • help_outlineZalety biletu mobilnego

    Bez drukowania, bez karty kibica - na mecz przychodzisz jedynie ze swoim smartfonem. Pozwala na szybkie i łatwe przesłanie biletu do przyjaciół, rodziny, nawet na kilka minut przed rozpoczęciem spotkania. Zmniejsza ryzyko zgubienia, zapomnienia czy kradzieży biletów. Najlepsze rozwiązanie dla osób, które cenią sobie szybkość i wygodę.

  • help_outlineCenne wskazówki dotyczące biletu mobilnego

    Aby nie tracić czasu, pobierz swój bilet mobilny jeszcze przed podejściem do kołowrotka. Ustaw maksymalną jasność ekranu i wyłącz NFC. Zawsze używaj naładowanego telefonu, z czystym ekranem nie posiadającym wyraźnych uszkodzeń, uniemożliwiających poprawne działanie kodu kreskowego. Bilet na trybunę będzie działał na każdym kołowrotku na tej trybunie, wybierz kołowrotek z najmniejszą kolejką do wejścia!

  • help_outlineBilet sms, jak go wysłać?
    Krok 1.

    Kup bilet na mecz z metodą dostarczenia "Wydruk samodzielny/ Bilet mobilny"

    Krok 2.

    Wejdź w szczegóły biletu i wybierz przycisk "BILET MOBILNY".

    Krok 3.

    Zaznacz opcję "Bilet SMS" , wpisz swój numer telefonu (9 cyfr bez numeru kierunkowego) i kliknij "WYŚLIJ SMS". Aby od razu otworzyć bilet - bez wysyłania go SMS-em, możesz również zeskanować kod QR lub skopiować link.

    Krok 4.

    Na podany w kroku 3 numer telefonu zostanie wysłana wiadomość z linkiem do biletu. Po kliknięciu w link wyświetli się bilet z kodem kreskowym, który uprawnia do wejścia na stadion. WAŻNE- żeby otworzyć bilet z SMS konieczne jest połączenie z Internetem.

    Bramka SMS jest limitowana - mozna jednak zawsze w tym samym miejscu w systemie biletowym wygenerować sobie link mobilny do biletu i skorzystać z prywatnych komunikatorów jak messenger/whatsapp/sms

  • help_outlineCzy można wysłać bilet SMS drugiej osobie?

    Oczywiście, wystarczy podać numer telefonu osoby, do której chcemy wysłać link z biletem. WAŻNE- żeby otworzyć bilet z SMS konieczne jest połączenie z Internetem.

  • help_outlineZakupiłem kilka biletów w transakcji. Czy mogę wysłać wszystkie bilety w jednym SMS-ie?

    Oczywiście, można również wysłać wszystkie bilety z danej transakcji jednym SMS-em. W celu realizacji wystarczy wejść w szczegóły transakcji i kliknąć „BILET MOBILNY”, a wszystkie zakupione wejściówki otrzymasz na jeden telefon.

Jak poprawnie posługiwać się biletem mobilnym na kołowrotkach

  • help_outlineCzy mogę wejść na mecz mając otwarty na telefonie bilet w formacie PDF lub screenshot kodu kreskowego?

    Screenshoty w zdecydowanej większości przypadków nie są prawidłowo odczytywane przez kołowroty i nie gwarantują wejścia na stadion. Zalecamy posiadanie biletu w formie PDF lub w formie mobilnej ( PDF można przerobić na wersję mobilną klikając specjalne pole na bilecie PDF lub w historii transakcji na koncie biletowym) , aby uniknąć niepotrzebnego stresu, straty czasu czy kosztów związanych z wydrukiem biletu.

    Bilet na trybunę będzie działał na każdym kołowrotku na tej trybunie, wybierz kołowrotek z najmniejszą kolejką do wejścia!

  • help_outlineCzy mogę mieć kilka biletów na swoim telefonie, np. dla znajomych, z którymi idę na mecz?

    Tak,wtedy jedna osoba skanuje i wpuszcza resztę osób ( jeśli przyjechały razem na mecz) używając swójego telefonu zmieniając tylko skanowane bilety na telefonie. Jeśli osoby nie przyjechały razem, można wysłać każdej z nich indywidualny bilet korzystając z bramki SMS (limitowana ilość) lub linku do biletu mobilnego ( bez limitu). Szczegóły tej opcji opisane są w innych punktach tej instrukcji.

  • help_outlineCo w przypadku, gdy bilet nie zostanie prawidłowo zeskanowany i nie mogę wejść na Stadion- pojawa się komunikat na kołowrotku „ nie rozpoznano biletu”?

    W takim przypadku zazwyczaj wystarczy zwiększyć jasność urządzenia do maksimum. Sprawdź również, czy nie masz włączonego NFC lub brudnego czy uszkodzonego ekranu. Jeżeli to nie pomoże poproś o pomoc stewarda lub udaj się do kasy reklamacyjnej mieszczącej się w FanShopie na Królewieckiej. Skontroluj też czy poprawnie wkładasz do czytnika telefon- czy kod kreskowy jest widoczny i czytelny WAŻNE: kod kreskowy możesz skanować także w pionie, nie wymaga to jego powiększania; Nie powiększaj kodu QR na ekranie telefonu- jego rozmiar jest dopasowany do czytnika; Na terenie stadionu powieszone są tablice na których pokazana jest graficznie prawidłowa technika skanowania biletu z telefonu.

  • help_outlineCo w przypadku, gdy mam bilet na telefonie dla kolegi, a on jeszcze nie przybył na stadion?

    Najprostszym rozwiązaniem jest przesłanie biletu SMS-em. Usługa jest darmowa i nie trzeba czekać na spóźnialskich.

  • help_outlineCo w przypadku, gdy pomyliłem numer telefonu i inna osoba otrzyma bilet?

    Jeżeli omyłkowo podałeś błędny numer telefonu i masz podejrzenie, że na bilet może wejść ktoś inny, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Kibica, wygenerujemy bilet reklamacyjny i wyślemy na wskazany numer telefonu.

  • help_outlinePosiadam karnet/bilet na karcie kibica. Czy mogę zmienić metodę dostarczenia i wejść na stadion korzystając z biletów mobilnych?

    W przypadku zakupu pojedynczego biletu na mecz na kartę kibica, nie ma możliwości zmienić metody jego dostawy - Twoim nośnikiem jest plastikowa karta kibica i tylko z nia wejdziesz na stadion. W przypadku zakupu karnetu na kartę kibica możesz na pojedyncze mecze zmienić metodę dostarczenia, a następnie otworzyć bilet w aplikacji mobilnej, w wallet czy wysłać sobie bilet SMS-em. Aby to zrobić wejdź w szczegóły swojego karnetu i przy meczu wybierz opcję "PRZEKSZTAŁĆ W BILET"

  • help_outlineCzy mogę wydrukować bilet, który mam na telefonie?

    Tak, bilet można pobrać po zalogowaniu się na swoje konto i wydrukować.Po wydruku skontroluj jego jakość-szczególnie kod kreskowy. Bilet drukowany samodzielnie jest wrażliwy na zagięcia i uszkodzenia- szczególnie trzeba uważać na kod kreskowy. Bilet drukowany posiada też kod QR, który jest bardziej odporny na uszkodzenia lub słaby wydruk. Pamiętaj że bilet można posiadać także w jednej z trzech opcji - bilet w aplikacji, bilet mobilny wysłany w formie SMS-a lub bilet w aplikacji wallet.

  • help_outlineCzy mogę wysłać bilet sms po tym, jak mecz się już zacznie?

    Niestety nie, przesłanie biletu SMS-em jest możliwe tylko do momentu rozpoczęcia spotkania.

Jak kupić Karnet

  • help_outlineJak zakupić karnet – instrukcja
    Krok 1. Logowanie do systemu i wybór miejsca

    Załóż nowe konto lub zaloguj się się do systemu klikając odpowiednio "Załóż konto" lub "Logowanie", wybierz karnet, wybierz trybunę i sektor z poglądowej mapy stadionu. Po powiększeniu sektora, zaznacz konkretne miejsca, które zajmiesz podczas meczu.

    Krok 2. Uzupełnij dane

    Uzupełnij dane wszystkich osób, dla których kupujesz karnety (numer PESEL lub w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny np. numer paszportu). Jeżeli po wpisaniu numeru PESEL, imię i nazwisko kibica nie uzupełni się automatycznie, skorzystaj z przycisku "Uzupełnij dane użytkownika". Wybierz cenę - choć System z automatu zawsze sugeruje poprawną grupę cenową.

    Krok 3. Wybierz zniżki i sposób dostarczenia karnetu- jest to bardzo ważny moment zakupu, więc dobrze przemyśl swoją decyzję.

    1. Możesz wybrać metodę dostawy WYDRUK PDF ( ta metoda pozwala na późniejsze dorobienie fizycznej karty kibica- jeśli jej nie posiadasz- w pukcie stacjonarym.

    2. Możesz zakodować na fizycznej karcie kibica (lub wirtualnej) jeśli ją posiadasz, wybierając opcję KODUJ NA KARCIE KIBICA.

    3. Możesz zakodować ją na NOWEJ KARCIE - karcie wirtualnej- poprzez wybrane opcji NOWA KARTA- karta wirtualna- a następnie znakiem " + " dodać ją do karnetu ( wszystko w jednym koszyku transakcji). Ta metoda zamyka dostęp do karty fizycznej, gdyż wyrobienie takiej karty nadpisze się nad wirtualną i karnet przestanie poprawnie działać na kołowrotku.

    Krok 4. Podsumowanie transakcji i opłata

    Kliknij w przycisk podsumowania transakcji. Upewnij się, że zamawiasz odpowiednią ilość biletów oraz cena jest prawidłowa i kliknij "Realizuj". Opłać zamówienia za pośrednictwem serwisu PayU. UWAGA: Zamówienie należy opłacić od razu, miejsca nieopłacone w przeciągu 15 minut, zwalniają się i są dostępne dla innych Kibiców.

    Karnet dostępny jest w zakładce Twoje Konto. Aktywuje się zawsze w momencie, kiedy w sprzedaży pojawia się pierwszy mecz przed startem sezonu.

  • help_outlineKarnet na karcie wirtualnej

    Wybierz miejsce karnetu, a następnie w koszyku jako metodę dostarczenia karnetu wybierz "nowa karta/wirtualna karta kibica".

    Po prawej stronie od imienia i nazwiska wybierz "+nowa karta". Do twojego koszyka zostanie dodany nowy produkt - karta.

    Upewnij się, że jest zaznaczona "karta wirtualna".

    Po opłaceniu transakcji i wejściu w szczegóły karnetu lub w zakładce MOJE KONTO, przy karcie kibica wybierz małą ikonkę "mobilna karta wirtualna". Można ją zgrać w postaci zdjęcia na telefon lub wyślij ją sobie na telefon. Do tej metody potrzebny jest telefon z Internetem.

    Wyrobienie wirtualnej karty kibica anuluje fizyczną kartę i odwrotnie, dlatego nie ma możliwości przepisania karnetu z karty wirtualnej na fizyczną.

  • help_outlineKarnet na Fizycznej ( plastikowa) Karcie kibica

    Kartę kibica można wyrobić w POK na ul. Oporowskiej 62 i FANSHOP na Stadionie przy ul. Królewieckiej. Jeśli planujesz zakup karnetu kodowanego na klasycznej karcie kibica musisz najpierw wyrobić kartę a następnie dopiero zakupić karnet.

    Wyrobienie karty kibica w wersji plastikowej kosztuje 20zł; duplikat Karty - 20zł

    Jeśli planujesz zakup karnetu przez www, a zależy Ci na karcie fizycznej- wybierz na www metodę dostawy karnetu WYDRUK PDF. Ta opcja pozwala na dorobienie fizycznej karty kibica w późniejszym terminie, już po zakupie karnetu na www.

  • help_outlineKarnet pdf

    Karnet pdf jest wygodną formą posiadania karnetu dla wszystkich osób, także dla tych które posiadają fizyczną kartę kibica.

    Wybierając karnet pdf kibic zobowiązany jest do wygenerowania sobie biletu przed każdym meczem ( proces ten kontroluje i sprawdza Klub i w sytuacjach awaryjnych generuje bilety z karnetu zdalnie).

    Kibic, który wybrał karnet w postaci pdf a posiada kartę fizyczną może także korzystać z tej karty jako nośnika karnetu. Jedynym warunkiem jest ważność tej karty i poprawnie wygenerowany bilet z karnetu w systemie biletowym.

  • help_outlineJak zmienić miejsce karnetu?

    Z poziomu konta kibica możliwa jest tylko zmiana miejsca na wybrany mecz w karnecie. Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony (szary trójkąt obok nazwiska) i wybierz zakładkę „Twoje dane”. W połowie strony widoczny jest posiadany przez Ciebie Karnet, otwórz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym, dolnym rogu. Kliknij przycisk „Zmień miejsce”, który znajduje się pod szczegółami biletu. Wybierz nowe miejsce na mapce stadionu. Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie w przycisk z wizualizacją koszyka sklepowego, a następnie użyj przycisku „Realizuj”. UWAGA! Więcej niż jedna zmiana miejsca tego samego karnetu może generować konieczność zapłacenia pełnej kwoty karnetu ponownie.

    Uwaga! Karnet pdf pozwala dokonywać zmiany miejsca na wybranych meczach bez konieczności zmiany całego karnetu. Zobacz „zmiana miejsca biletu. Zmiana miejsca CAŁEGO KARNETU wymaga kontaktu z działem ticketingu klubu pod adresem mailowym kasy@slaskwroclaw.pl

  • help_outlineNiestety nie mogę uczestniczyć w meczu, a posiadam karnet, czy mogę go zwrócić?

    Zgodnie z warunkami sprzedaży, akceptowanymi podczas zakupu, karnetów nie można zwrócić w całości, ale można przywrócić do sprzedaży bilet w karnecie. W przypadku, kiedy takie miejsce zostanie sprzedane w otwartej sprzedaży, karnetowicz dostanie zwrot na swoje konto ( wyceniony przez Klub) w postaci vouchera kwotowego, do wydania na bilety/karnety do końca sezonu

  • help_outlineMam karnet a nie dostaje SMS z Klubu z ważnymi informacjami?

    Aby otrzymywać najważniejsze informacje z Klubu, należy uzupełnić mumer telefonu w systemie biletowym. Zaloguj się na swoje konto, wybierz opcję "Twoje konto", a następnie kliknij Opcje-Edytuj dane. Wpisz w polu Telefon swój numer i zapisz zmiany..

  • help_outlineMam kartę kibica a wybrałem metodę dostarczenia pdf, co robić?

    Nie trzeba nic zmieniać. Jeśli karta jest dodana do konta kibica, jest sprawna i nie uszkodzona, to wystarczy tylko wygenerować sobie bilet z karnetu (proces ten kontroluje i sprawdza Klub i w sytuacjach awaryjnych generuje bilety z karnetu zdalnie) a karta kibica będzie działać także z karnetem w postaci pdf.

  • help_outlineCzy mogę kupić karnet nie posiadając karty kibica?

    Posiadanie Karty Kibica nie jest już wymagane. Karnet bez Karty Kibica możesz zakupić za pośrednictwem strony bilety.slaskwroclaw.pl wybierając metodę dostarczenia „Wydruk pdf”. W takim przypadku, pamiętaj o pobraniu biletów na poszczególne spotkania w formie .pdf do wydruku lub biletu mobilnego

  • help_outlineChcę kupić karnet na www ale chcę go mieć na fizycznej ( plastikowej) karcie kibica

    Jeśli zależy Ci na fizycznej karcie kibica z karnetem, wybierz formę zakupu stacjonarnie na ul. Oporowskiej 62 lub ul. Królewieckiej, na www nie ma możliwości wyboru karty fizycznej a jedynie nowej karty wirtualnej (wersja cyfrowa na telefonie). Jeśli jednak zależy CI na szybkim zakupie karnetu, a kartę fizyczną chcesz wyrobić w późniejszym terminie, wybierz karnet w wersji pdf (bez karty). Wyrabiając w późniejszym czasie kartę fizyczną taki karnet pdf „podepnie się” pod Twoją kartę fizyczną. Jeśli w opcjach zakupu karnetu online wybrałeś Nowa karta/ karta wirtualna to karnet jest w wersji cyfrowej i wyrobienie w późniejszym czasie karty plastikowej może spowodować niepoprawne działanie karnetu na kołowrotkach.

  • help_outlinePrzedłużyłem sobie karnet na swoje miejsce, chcę przedłużyć karnet innej osobie z mojego konta. Jak to zrobić?

    Przedłużając karnet system zawsze pyta, czy kibic chce wybrać to samo miejsce czy chce je zmienić. Jeśli jednak kibic przedłuża karnet innej osobie korzystając ze swojego konta, system pomija ten etap i od razu przechodzi do wyboru miejsca z mapy stadionu. Jeśli kibic chce przedłużyć innej osobie karnet na to samo miejsce , musi wybrać dokładnie to miejsce z mapy stadionu. Miejsca karnetowe zawsze są- przez określony przez klub czas- zarezerwowane czerwoną obwódką na mapie stadionu, nie ma możliwości wybrania zarezerwowanego miejsca przez inną - niż tą z rezerwacji - osobę.