CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Konto w systemie
-
help_outlineJak założyć konto?
Krok 1.
U góry strony bilety.slaskwroclaw.pl klikamy przycisk ZAŁÓŻ KONTO
Krok 2.
Wpisujemy swój numer PESEL (w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny lub seria i numer dokumentu tożsamości), następnie klikamy przycisk DALEJ
Krok 3.
Uzupełniamy wszystkie pola oraz zaznaczamy przyciski wyboru oznaczone gwiazdką. Klikamy przycisk „ZAŁÓŻ KONTO”.
Krok 4.
Na podany w kroku 3 adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknąć aby dokończyć proces aktywacji konta. Po kliknięciu w link aktywacyjny konto użytkownika w systemie biletowym jest aktywne.
-
help_outlineJak się zalogować do systemu?
Krok 1.
U góry strony klikamy przycisk LOGOWANIE bilety.slaskwroclaw.pl.
Krok 2.
W polu 'Email' wpisujemy adres poczty internetowej użytej przy rejestracji, w polu 'Hasło' ustawione przez użytkownika hasło konta. Następnie klikamy przycisk LOGOWANIE
-
help_outlineJak zmienić indywidualne hasło?
Krok 1.
Po zalogowaniu rozwijamy ikonę z nazwiskiem właściciela i wybieramy opcję 'Twoje konto'
Krok 2.
Następnie rozwijamy menu kontekstowe po prawej stronie i wybieramy opcję 'Zmiana hasła'.
Krok 3.
Wpisujemy stare hasło, a następnie dwa razy nowe hasło oraz potwierdzamy przyciskiem ZAPISZ. Twoje hasło zostało pomyślnie zmienione
-
help_outlineJak zmienić adres mailowy w systemie?
Krok 1.
Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym.
Krok 2.
Po zalogowaniu rozwiń ikonę z nazwiskiem właściciela i wybierz opcję „Twoje konto”.
Krok 3.
Następnie rozwiń menu kontekstowe po prawej stronie i wybierz opcję „Edycja danych”.
Krok 4.
Zmień adres mailowy oraz zapisz zmiany. Zostaniesz automatycznie wylogowany.
Krok 5.
Zaloguj się na podany adres mailowy i potwierdź zmianę adresu klikając w link aktywacyjny.
-
help_outlineCzy mogę samodzielnie zmienić dane osobowe (imię, nazwisko, pesel)?
Obowiązkowych danych osobowych nie można zmieniać samodzielnie. W przypadku konieczności zmiany wyżej wymienionych danych prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Kibica przez e-mail : kasy@slaskwroclaw.pl lub wks@slaskwroclaw.pl
Jak kupić bilet
-
help_outlineJak zakupić bilet – instrukcja
Krok 1. Logowanie do systemu i wybór miejsca
Załóż nowe konto lub zaloguj się się do systemu klikając odpowiednio "Załóż konto" lub "Logowanie", wybierz interesujące Cię wydarzenie, wybierz trybunę i sektor z poglądowej mapy stadionu. Po powiększeniu sektora, zaznacz konkretne miejsca, które zajmiesz podczas meczu.
Krok 2. Uzupełnij dane
Uzupełnij dane wszystkich osób, dla których kupujesz bilety (numer PESEL lub w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny np. numer paszportu). Jeżeli po wpisaniu numeru PESEL, imię i nazwisko kibica nie uzupełni się automatycznie, skorzystaj z przycisku "Uzupełnij dane użytkownika".
Krok 3. Wybierz zniżki i sposób dostarczenia biletu
Spośród kafelków z opisem kategorii cenowych, wybierz odpowiednią dla każdej osoby. Masz dwie możliwości dostarczenia biletu:
• Karta Kibica Internet – jeżeli kibic posiada imienną Kartę Kibica, bilet zostanie na nią doładowany
• Wydruk samodzielny/ Bilet mobilny – bilet wygenerowany do pobrania i wydrukowania na drukarce lub do wysłania SMSem na smartfona
Jeżeli kibic posiada voucher obniżający cenę biletu może go wprowadzić poniżej, w polu "Użyj voucher". Podświetlona ikonka z wizualizacją prezentu sugeruje, że dany kibic ma voucher przypisany do swojego konta w systemie biletowym.
Krok 4. . Podsumowanie transakcji i opłata
Kliknij w przycisk podsumowania transakcji. Upewnij się, że zamawiasz odpowiednią ilość biletów oraz cena jest prawidłowa i kliknij "Realizuj". Opłać zamówienia za pośrednictwem serwisu PayU. UWAGA: Zamówienie należy opłacić od razu, miejsca nieopłacone w przeciągu 15 minut, zwalniają się i są dostępne dla innych Kibiców.
-
help_outlineJestem obcokrajowcem i nie posiadam numeru PESEL, jak mogę kupić bilet?
Podczas zakładania konta w systemie Bilety.slaskwroclaw.pl wystarczy w polu "PESEL dla obywatela Polski lub numer dokumentu dla osoby z zagranicy " wpisać numer paszportu lub innego ważnego dokumentu tożsamości, a następnie uzupełnić pozostałe pola, takie jak: imię, nazwisko, adres E-mail. Podczas zakupu bez logowania również możesz wpisać swój numer identyfikacyjny, który nie jest numerem PESEL w miejsce identyfikatora.
-
help_outlineMam już zakupiony bilet, ale chciałbym wybrać inne miejsce na stadionie, czy mogę je zmienić?
Zmiana miejsca na poszczególne spotkania jest możliwa zarówno w ramach karnetu, jak i w przypadku pojedynczych biletów. Jeżeli chcesz się przenieść do strefy droższej, koniecznie będzie dodatkowo uregulowanie różnicy w cenie. Szczegółowa instrukcja jak zmienić miejsce znajduje się w następnym punkcie.
-
help_outlineJak zmienić miejsce biletu?
Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony (szary trójkąt obok nazwiska) i wybierz zakładkę „Twoje dane”. W połowie strony widoczny jest posiadany przez Ciebie bilet, otwórz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym, dolnym rogu. Kliknij przycisk „Zmień miejsce”, który znajduje się pod szczegółami biletu. Wybierz nowe miejsce na mapce stadionu. Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie w przycisk z wizualizacją koszyka sklepowego, a następnie użyj przycisku „Realizuj”. Po sfinalizowaniu transakcji zobaczysz na swoim koncie w systemie biletowym nowy bilet.
-
help_outlineNiestety nie mogę uczestniczyć w meczu, ale kupiłem już bilet, czy mogę go zwrócić?
Zgodnie z warunkami sprzedaży, akceptowanymi podczas zakupu, biletów nie można zwrócić.
-
help_outlineNiestety nie mogę uczestniczyć w meczu, ale kupiłem już bilet, czy mogę go przepisać na inną osobę?
Przekazywanie na poszczególne spotkania jest możliwe zarówno w ramach karnetu, jak i w przypadku pojedynczych biletów. Jeżeli chcesz przepisać bilet na inną osobę musisz uregulować różnicę w cenie jeśli robisz to z osoby posiadającej ulgę na osobę bez ulgi. Szczegółowa instrukcja jak przepisać bilet znajduje się w następnym punkcie.
-
help_outlineJak przepisać/ przekazać bilet na inną osobę
Zaloguj się na swoje konto w systemie biletowym. Skorzystaj z rozwijanego menu znajdującego się w prawej górnej części strony (szary trójkąt obok nazwiska) i wybierz zakładkę „Twoje dane”. W połowie strony widoczny jest posiadany przez Ciebie bilet, otwórz go poprzez kwadratową ikonkę ze znakiem strzałki w prawym, dolnym rogu. Kliknij przycisk „przekaż bilet”, który znajduje się pod szczegółami biletu. Uzupełnij dane osoby na którą przekazujesz swój bilet. Przejdź do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie w przycisk z wizualizacją koszyka sklepowego, a następnie użyj przycisku „Realizuj”. Po sfinalizowaniu transakcji zobaczysz na swoim koncie w systemie biletowym nowy bilet.
-
help_outlineJak wymienić voucher
Voucher można wymienić na platformie biletowej bilety.slaskwroclaw.pl . Po wybraniu miejsc i uzupełnieniu danych osobowych w koszyku transakcji należy wpisać kod vouchera w pole, które znajduje się obok ceny biletu. Voucher można wymienić także w kasach na ul. Oporowskiej 62 w tygodniu w godzinach 10-17.
-
help_outlineJak skorzystać z programu NASZ WROCŁAW i NASZ WROCŁAW MAX
Odbiór biletów odbywa się Tylko w kasach przy ul. Oporowskiej 62 w godzinach 10-17. Bilety można odbierać od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni meczowych, w których to odbiór wejściówek nie jest możliwy. W PROGRAMIE Nasz WROCŁAW właściciel karty/konta Nasz WROCŁAW może odbierać bilet dla siebie i na swoje dane, w programie Nasz WROCŁAW MAX właściciel karty/konta może odebrać bilet dla siebie i osoby towarzyszącej. Bilety obowiązują na sektor rodzinny na Tarczyński Arena.
-
help_outlineJak skorzystać z programu KARTA AGLOMERACJI WROCŁAWSKIEJ
Odbiór biletów odbywa się Tylko w kasach przy ul. Oporowskiej 62 w godzinach 10-17. Bilety można odbierać od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni meczowych, w których to odbiór wejściówek nie jest możliwy. Właściciel KARTY AGLOMERACYJNEJ może odbierać bilet dla siebie i na swoje dane. Bilety mają 50% rabat- obowiązują na sektor rodzinny na Tarczyński Arena.
Bilet drukowany, mobilny czy na karcie kibica
Znajdź odpowiedź na pytania dotyczące tego jak zakupić bilet drukowany, na telefon lub na karcie kibica
-
help_outlineNie posiadam Karty Kibica, czy mogę kupić bilet?
Posiadanie plastikowej karty kibica NIE JEST WYMAGANE, za pośrednictwem strony bilety.slaskwroclaw.pl możesz kupić bilety, które samodzielnie wydrukujesz w domu lub wyślesz w formie mobilnej na swój telefon komórkowy. Karta kibica nie jest wymagana także podczas zakupu stacjonarnego, na przykład na stadionie. Kartę kibica kibic otrzymuje kupując karnet. Można także zakupić karnet bez karty kibica, wymagane jest jednak drukowanie sobie biletu z konta www na każdy kolejny mecz. .
-
help_outlineZgubiłem Kartę Kibica, co mam zrobić, aby móc wejść na mecz?
Wystarczy osobiście w kasach stadionu przy ul. Oporowskiej 62 (w tygodniu przedmeczowym), bądź w FanShopie na Stadionie ( w dniu meczowym) zamówić duplikat karty. Poprzednia karta zostanie wówczas anulowana, by nikt nie mógł z niej korzystać. Koszt wyrobienia duplikatu karty wynosi 10zł.
-
help_outlineKupiłem bilet do samodzielnego wydruku ale nie mam drukarki, co zrobić?
Bilet kupiony w formie PDF do samodzielnego wydruku można także okazać na telefonie i z telefonu sczytać go na kołowrotku. Bilet PDF posiada kody kreskowe oraz aktywny przycisk MOBILNY, który jednym kliknięciem na bilecie przekształca go w bilet mobilny. Bilet mobilny możesz przekształcić także w „LISTA TRANSAKCJI” na twoim koncie. Tam też można bilet mobilny wysłać w postaci linku www lub SMS na wybrany numer telefonu. Obie wersje biletu- PDF i mobilny są prawidłowe i można użyć ich na kołowrotku. Bilet na trybunę będzie działał na każdym kołowrotku na tej trybunie, wybierz kołowrotek z najmniejszą kolejką do wejścia!
-
help_outlineZalety biletu mobilnego.
Bez drukowania, bez karty kibica - na mecz przychodzisz jedynie ze swoim smartfonem. Pozwala na szybkie i łatwe przesłanie biletu do przyjaciół, rodziny, nawet na kilka minut przed rozpoczęciem spotkania. Zmniejsza ryzyko zgubienia, zapomnienia czy kradzieży biletów. Najlepsze rozwiązanie dla osób, które cenią sobie szybkość i wygodę.
-
help_outlineCenne wskazówki dotyczące biletu mobilnego
Aby nie tracić czasu, pobierz swój bilet mobilny jeszcze przed podejściem do kołowrotka. Ustaw maksymalną jasność ekranu i wyłącz NFC. Zawsze używaj naładowanego telefonu, z czystym ekranem nie posiadającym wyraźnych uszkodzeń, uniemożliwiających poprawne działanie kodu kreskowego. Bilet na trybunę będzie działał na każdym kołowrotku na tej trybunie, wybierz kołowrotek z najmniejszą kolejką do wejścia!
-
help_outlineBilet sms, jak go wysłać?
Krok 1.
Kup bilet na mecz z metodą dostarczenia "Wydruk samodzielny/ Bilet mobilny"
Krok 2.
Wejdź w szczegóły biletu i wybierz przycisk "BILET MOBILNY".
Krok 3.
Zaznacz opcję "Bilet SMS" , wpisz swój numer telefonu (9 cyfr bez numeru kierunkowego) i kliknij "WYŚLIJ SMS". Aby od razu otworzyć bilet - bez wysyłania go SMS-em, możesz również zeskanować kod QR lub skopiować link.
Krok 4.
Na podany w kroku 3 numer telefonu zostanie wysłana wiadomość z linkiem do biletu. Po kliknięciu w link wyświetli się bilet z kodem kreskowym, który uprawnia do wejścia na stadion. WAŻNE- żeby otworzyć bilet z SMS konieczne jest połączenie z Internetem.
-
help_outlineCzy można wysłać bilet SMS drugiej osobie?
Oczywiście, wystarczy podać numer telefonu osoby, do której chcemy wysłać link z biletem. WAŻNE- żeby otworzyć bilet z SMS konieczne jest połączenie z Internetem.
-
help_outlineZakupiłem kilka biletów w transakcji. Czy mogę wysłać wszystkie bilety w jednym SMS-ie?
Oczywiście, można również wysłać wszystkie bilety z danej transakcji jednym SMS-em. W celu realizacji wystarczy wejść w szczegóły transakcji i kliknąć „BILET MOBILNY”, a wszystkie zakupione wejściówki otrzymasz na jeden telefon.
Jak poprawnie posługiwać się biletem mobilnym na kołowrotkach. Najczęstsze pytania:
-
help_outlineCzy mogę wejść na mecz mając otwarty na telefonie bilet w formacie PDF lub screenshot kodu kreskowego?
Screenshoty w zdecydowanej większości przypadków nie są prawidłowo odczytywane przez kołowroty i nie gwarantują wejścia na stadion. Zalecamy posiadanie biletu w formie PDF lub w formie mobilnej ( PDF można przerobić na wersję mobilną klikając specjalne pole na bilecie PDF lub w historii transakcji na koncie biletowym) , aby uniknąć niepotrzebnego stresu, straty czasu czy kosztów związanych z wydrukiem biletu.
Bilet na trybunę będzie działał na każdym kołowrotku na tej trybunie, wybierz kołowrotek z najmniejszą kolejką do wejścia! -
help_outlineCzy mogę mieć kilka biletów na swoim telefonie, np. dla znajomych, z którymi idę na mecz?
Tak, ale znacznie łatwiej jest wysłać każdemu z osób towarzyszących swój indywidualny bilet. Skorzystaj z bezpłatnej (limit ilości) opcji przesłania biletów SMS-em.
-
help_outlineCo w przypadku, gdy bilet nie zostanie prawidłowo zeskanowany i nie mogę wejść na Stadion- pojawa się komunikat na kołowrotku „ nie rozpoznano biletu”?
W takim przypadku zazwyczaj wystarczy zwiększyć jasność urządzenia do maksimum. Sprawdź również, czy nie masz włączonego NFC lub brudnego czy uszkodzonego ekranu. Jeżeli to nie pomoże poproś o pomoc stewarda lub udaj się do kasy reklamacyjnej mieszczącej się w FanShopie na Królewieckiej. Skontroluj też czy poprawnie wkładasz do czytnika telefon- czy kod kreskowy jest widoczny i czytelny WAŻNE: kod kreskowy możesz skanować także w pionie, nie wymaga to jego powiększania; Nie powiększaj kodu QR na ekranie telefonu- jego rozmiar jest dopasowany do czytnika; Na terenie stadionu powieszone są tablice na których pokazana jest graficznie prawidłowa technika skanowania biletu z telefonu.
-
help_outlineCo w przypadku, gdy mam bilet na telefonie dla kolegi, a on jeszcze nie przybył na stadion?
Najprostszym rozwiązaniem jest przesłanie biletu SMS-em. Usługa jest darmowa i nie trzeba czekać na spóźnialskich.
-
help_outlineCo w przypadku, gdy pomyliłem numer telefonu i inna osoba otrzyma bilet?
Jeżeli omyłkowo podałeś błędny numer telefonu i masz podejrzenie, że na bilet może wejść ktoś inny, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Kibica, wygenerujemy bilet reklamacyjny i wyślemy na wskazany numer telefonu.
-
help_outlinePosiadam karnet/bilet na karcie kibica. Czy mogę zmienić metodę dostarczenia i wejść na stadion korzystając z biletów mobilnych?
W przypadku zakupu pojedynczego biletu na mecz na kartę kibica, nie ma możliwości zmienić metody jego dostawy - Twoim nośnikiem jest plastikowa karta kibica i tylko z nia wejdziesz na stadion. W przypadku zakupu karnetu na kartę kibica możesz na pojedyncze mecze zmienić metodę dostarczenia, a następnie otworzyć bilet w aplikacji mobilnej, w wallet czy wysłać sobie bilet SMS-em. Aby to zrobić wejdź w szczegóły swojego karnetu i przy meczu wybierz opcję "PRZEKSZTAŁĆ W BILET"
-
help_outlineCzy mogę wydrukować bilet, który mam na telefonie?
Tak, bilet można pobrać po zalogowaniu się na swoje konto i wydrukować.Po wydruku skontroluj jego jakość-szczególnie kod kreskowy. Bilet drukowany samodzielnie jest wrażliwy na zagięcia i uszkodzenia- szczególnie trzeba uważać na kod kreskowy. Bilet drukowany posiada też kod QR, który jest bardziej odporny na uszkodzenia lub słaby wydruk. Pamiętaj że bilet można posiadać także w jednej z trzech opcji - bilet w aplikacji, bilet mobilny wysłany w formie SMS-a lub bilet w aplikacji wallet.
-
help_outlineCzy mogę wysłać bilet sms po tym, jak mecz się już zacznie?
Niestety nie, przesłanie biletu SMS-em jest możliwe tylko do momentu rozpoczęcia spotkania.
-